A társaság az online értékesítés helyett intenzív üzletnyitási stratégiával lovagolná meg a pandémiát követő diszkontpiaci expanziót.
Lengyelországból jönnek az első francia alapú Jeepek és Fiatok, ugyanis a Stellantison belül is elindul az a fajta erős szabványosítás, amivel az Opelnél már találkozhattunk korábban: a Fiat Chrysler európai márkáinak választékát a szabvány Peugeot alapokra helyezik át. Az első ilyen típusok gyártását már a PSA-FCA egyesülés előtt elkezdték előkészíteni, így lehetséges, hogy a Jeep változatot már 2022 végén elkezdhetik gyártani. Jelenleg a tervekben szereplő járom járműből kettő gyártási terveit már jóvá hagyták.
Mint ismert, a fúzió után Stellantis N.V. néven működik, s a világ negyedik legnagyobb autógyártója lett, a 400 ezer alkalmazottat foglalkoztató autóipari konszern, amely 14 autómárkát gyárt, köztük a Fiat, Chrysler, Opel, Peugeot, Citroën, Jeep, Maserati és Alfa Romeo márkákat.
A McDonald’s Lengyelországban már több mint tíz évvel ezelőtt, 2009-ben piacra dobott egy húsmentes burgert, de érdeklődés hiányában gyorsan lekerült a kínálatról. Idén áprilisban újra megpróbálkozott egy növényi alapú – főleg répából, borsóból és brokkoliból – készült burgerrel, és néhány nap alatt eldőlt, hogy ez hosszú távon is a választék része marad, mert jól fogy.
Lengyelország 2040-re a jelenlegi 70 százalékról 11 százalékra csökkenti a szénalapú áramtermelés arányát.